0 oy
476 göst.
6 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (203 puan) sordu
Bayanlar ishal oldum hiç kusmazdim kusmaya başladim bebeğimi kötü etkiler mi? Ne yapmam lazım?
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
6 Temmuz 2021 (264 puan) cevapladı
Ben geçen hafta yaşadim çok kötüydü hem ishal hem kusma su bile içsem attım iki gün doktora gittim serum verdiler takviye niyetine . Bol bol su içmen lazım sıvı kaybettiğin için .bir de probiyotik beslenme önerdi sonra düzeldi yavaş yavaş
-Reklam-
0 oy
6 Temmuz 2021 (144 puan) cevapladı
Ishal ve kusma çok tehlikeli Allah korusun gebelik zehirlenmesi bile olabilir ihmal etme bence Dr git hemen 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 321 göst.
22 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sibel_koc (218 puan) sordu
0 oy
0 cevap 156 göst.
0 oy
3 cevap 318 göst.
0 oy
1 cevap 1,151 göst.

1,512,697 soru

24,672,508 cevap

367,340 kullanıcı

...