18.haftamdan beri çarpıntı ve nefes darlığı çekiyorm bende.normalmiş diyolarda ben ilk 2 gebeliğimde yaşamadım.3.de böylelim.
1,512,413 soru
24,668,795 cevap
367,148 kullanıcı