0 oy
316 göst.
6 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (314 puan) sordu
Kizlar dun bi acillik oldum dogm sancilarim çıktı rahim açılmış olsaydı dogum olacakti. Rahim kapali oldugu icin ciğer gelistirici, indol fitil ve nadicard ilac verdiler fakat rahimde incelme baslamis dediler bu ne demek biliyo musunuz
Gebelik haftası 35+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 296 göst.
0 oy
1 cevap 332 göst.
0 oy
1 cevap 296 göst.
7 Haziran 2022 Doğum kategorisinde boztasuheyla (85 puan) sordu
0 oy
0 cevap 152 göst.
29 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde DDD34 (23 puan) sordu

1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...