Kızlar üşüttüm galiba boğazım çok ağrıyo zencefil ve bal yaptım yedim ıhlamur içcem başka ne yapabilirim birde 3 gün sonra suni sancıyla Doğumum başlatılacaktı ne yapcam ben (((
1,512,359 soru
24,668,206 cevap
367,112 kullanıcı