0 oy
709 göst.
5 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (131 puan) sordu
Erkeklik hormonu azcik yuksek olan arkadaşlar sizde Diane verdimi doktor ne zaman kullanmaya başladınız
Gebelik haftası 35

4 Cevap

0 oy
5 Temmuz 2021 (253 puan) cevapladı

Hic bi fikrim yok sorun yukarı ciksin diye yazdim geçmiş olsun :)

5 Temmuz 2021 (131 puan) yorumladı
Çok teşekkür ediyorum
-Reklam-
0 oy
5 Temmuz 2021 (346 puan) cevapladı
Diane diye bir ilacı hap olarak arkadaşım gebelik kontrolünde kullanıyordu 
0 oy
5 Temmuz 2021 (109 puan) cevapladı
Ben uzun yıllar kullandım ama erkeklik hormonu yüksek değildi polikistik over vardı.. Tüylerim döküldü ben çok faydasını gördüm gebe kalmama hiç bir sakıncası olmadı ilacı bıraktım 4 ay sonra hamile kaldım iki gebeliğim de de... 
0 oy
5 Temmuz 2021 (414 puan) cevapladı
Bende kullandım onu diane 35 dogum kontrl hapı diye geçiyor. Bekarken 6 ay kullandım ama çok fazla kilo aldım kullanırken polikistik over için kullanıyordum ayriyeten erkeklik hormonu fazla olduğu için. 6 aydan sonra bıraktım zayıfladım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 476 göst.
0 oy
8 cevap 835 göst.
0 oy
4 cevap 824 göst.

1,512,574 soru

24,671,011 cevap

367,261 kullanıcı

...