0 oy
204 göst.
4 Temmuz 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (32 puan) sordu
Gebeliğin ilk 4 haftası bel de ağrı normal mi ? İnce belim ağrıyor ve ayaklarıma vuruyor 
Gebelik haftası 4

1 cevap

0 oy
4 Temmuz 2021 (402 puan) cevapladı
Normal mi bilmiyorum canım ama 6. Haftadan beri bende de durum aynı 18 deyim hala 2 saatten fazla ayakta durayım ya da bi oda süpüreyim bel ağrısından duramıyorum. Doktora da gittim magnezyum verdi ama etki sıfır.
4 Temmuz 2021 (32 puan) yorumladı
Ya çok geçmiş olsun umarım bir an evvel geçer hepimizinkk
4 Temmuz 2021 (402 puan) yorumladı
Inşallah canım sağlıkla gelsinlerde dünyaya sıkıntı değil:)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 116 göst.

1,512,371 soru

24,668,328 cevap

367,120 kullanıcı

...