0 oy
111 göst.
4 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
Merhaba güzel anneler . Benim size bir sorum  olucaktı. 2 gün once aşırı  kasık  ağrım  başladı sol tarafimdan gelen o gece  burnumda kan gelmesiyle uyandm . Gece 2 de  kadın  doğum aciline gittik idrar testi ve alttan muayene normal yapıldı  idrarimda enfeksiyon  cıktı  tek kullanımlık  toz verdi . Ise yaramadı hala ağrım  var bugünde  ishal oldum ne yapmam gerekiyor.  5 gun sonra normal randevum  var .29+5
Gebelik haftası 29+5
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 178 göst.
4 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emineem (100 puan) sordu
0 oy
3 cevap 530 göst.

1,512,298 soru

24,667,316 cevap

367,059 kullanıcı

...