0 oy
466 göst.
3 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (409 puan) sordu
Kizlar ben dogumumu devlette yapicamda refakatci olarak esimkalabiliyormu acaba
Gebelik haftası 36+3

2 Cevap

0 oy
3 Temmuz 2021 (3,770 puan) cevapladı
Devlette eşin kalamıyor canım 
-Reklam-
0 oy
3 Temmuz 2021 (459 puan) cevapladı
Devlette bayan kalabiliyor tek kişi refakatçi alıyor

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 634 göst.
3 Mart 2022 Doğum kategorisinde Tugcemerve54 (42 puan) sordu
0 oy
4 cevap 364 göst.
0 oy
1 cevap 315 göst.
27 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Hatice aydogan (558 puan) sordu

1,512,558 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...