0 oy
140 göst.
3 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar Merhaba adetim 3 gün gecikti ve benim beta hcg degerim 11 çıktı doktor sınırda dedi yada çok küçük dedi 1,5 gğn sonra tekrar kan verdim 31.60 çıktı doktor pozitif ama daha çok küçük degerlerin yükselişine göre bakmamız gerek dedi. Bu durumu yaşayan var mı ?? Daha önce 1 kere kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum ve bel ve kasık agrılarım oluyo arada...yardımcı olur musunuz?? 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...