0 oy
257 göst.
2 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan) sordu
17+1 haftalık hamileyim sol kasıktaki şiddetli ağrım üç gündür geçmedi bugün doktora gittim. Çok normal rahim büyüdüğü için baskı oluyor dedi ama ağrıya dayanamiyorum
Gebelik haftası 17+1

1 cevap

0 oy
2 Temmuz 2021 (301 puan) cevapladı
Ayy canım bende 17+3 ve iki gündür sağ kasığımda ağrı var idrar istedi enfeksiyon varmış ondan ağrıyormuş sende bi baktır idrarında sağlık ocağıda bakar 
3 Temmuz 2021 (24 puan) yorumladı
Benimde idrar yolu enfeksyon çıktı malesef çok kotu bı ağrı bu ya
4 Temmuz 2021 (301 puan) yorumladı
Geçmiş olsun bol su iç
-Reklam-

1,512,507 soru

24,670,064 cevap

367,208 kullanıcı

...