0 oy
569 göst.
2 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (208 puan) sordu
8 hafta 3 günlük hamileyim bulantim dün ve bugün çok arttı napcagimi şaşırdım nasıl başacikiyorsunuz 

5 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2021 (80 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Prilam diye bi ilac var onunla rahatlamistim
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2021 (48 puan) cevapladı
Tuzlu kraker  ye canim geçirmesede rahatlatiyor
0 oy
2 Temmuz 2021 (762 puan) cevapladı

Geçmiş olsun canım 11+3haftaligim inan bana o kadar zordaym ne yapsam gecmio  hamililigimin tadını henüz inan alamadim okdar güçsüzüm :(

2 Temmuz 2021 (50 puan) yorumladı
Benim de 11+3 daha geçmedi bulantim prilam dr kullanıyorum onu kullanınca rahatlıyorum
2 Temmuz 2021 (208 puan) yorumladı
Prilam kullandigim halde oyle bende hamile olduğuma hiç sevinemedim maalesef evdekilerle perişan oldu biran evvel geçer inşallah
2 Temmuz 2021 (762 puan) yorumladı
Aynen canım evdekiler bizimle birlikte üzüntülüler ama yapacak birsey yok geçecek sabır edecez inşallah
0 oy
2 Temmuz 2021 (1,200 puan) cevapladı
13.haftam 7 haftadan itibaren prilam Dr kullanıyorum, kullanmadığım da bulantılarım yüzünden aşırı halsiz oluyorum ve yemek yiyemiyorum kesinlikle tavsiye ederim
0 oy
2 Temmuz 2021 (274 puan) cevapladı
Bnmkini ayran ve eksi meyveler geciriyordu 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 156 göst.
0 oy
6 cevap 589 göst.
7 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda1404 (783 puan) sordu
0 oy
8 cevap 716 göst.

1,512,169 soru

24,665,819 cevap

366,971 kullanıcı

...