0 oy
457 göst.
2 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (89 puan) sordu
Kızlar 4.ayındayım hamileyim karnım ve kilom hala aynı sizce normal mi? ilk gebeligim bu arada merak ettim.
Gebelik haftası 13+5

4 Cevap

0 oy
2 Temmuz 2021 (359 puan) cevapladı
Valla ben 22 23 haftaliktim kimse anlamıyordu hamile olduğumu ama yengem hemen hamile kalınca belli oluyor iç karna bağlı bi olay bunyeye
-Reklam-
0 oy
2 Temmuz 2021 (259 puan) cevapladı
Canım benim 23 haftana kadar hiç kilo almadım ama şimdi 8 aylığım 13 kilo almışım bünyeye göre değişiyor bence
0 oy
2 Temmuz 2021 (171 puan) cevapladı
Normal canım ben de öyleydim sağlıklı olsun da 
0 oy
2 Temmuz 2021 (2,260 puan) cevapladı
Ben de 4üncü ayımdaym ama benm kalçalarm karnm şimdiden çıktı ilk aylar verdm ama 4üncü ayıma gelincr almaya başladm 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 769 göst.
17 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde iremgurkan (550 puan) sordu
0 oy
1 cevap 307 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eeeeee (842 puan) sordu
0 oy
1 cevap 278 göst.
0 oy
11 cevap 1,230 göst.

1,512,712 soru

24,672,868 cevap

367,365 kullanıcı

...