Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Suni sancı hakkında
0
oy
297
göst.
2 Temmuz 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Handan14
(
53
puan)
sordu
Kızlar bugün kontrolüm vardı 35 haftalik olduk allaha şükür ama benim gebeligim riskli 13 haftamda kanamam ve su gelişim olmuştu şükür allahima durdu su gelişi ve kanamam ama bugün doktor 37de alalım fazla beklemeyelim dedi ama sezeryan yapmicak normal dogum diyo bugün nstde sadece 20lerde az bi sancim cıktı ilk gebeligim ve çok tecrübesizim suni sanci nasil oluyor zormu tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz
Gebelik haftası
35+1
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
2 Cevap
0
oy
2 Temmuz 2021
Sineem1
(
432
puan)
cevapladı
Zor canım ama rabbim yardım ediyor
2 Temmuz 2021
Handan14
(
53
puan)
yorumladı
Aynen canım ama benim bide miyomum var 5 cmdi 8 cm olmuş sezeryan yapalım onuda alalım diyorum yok diyo sezeryan yapmak istemiyorum diyo devlet olunca
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
2 Temmuz 2021
misafir
cevapladı
Normal savcıda yavaş yavaş açılma olduğu için o akdar ağrılı olmuyor ama suni sancıca hızlı açılma sağlaması gerektiği için fazla hissediyorsun tabiki kendi sancindan daha farklı
Ama hiç bir şey sabredilemeyeck gibi değil iki doğumum da da suni sancı aldığım için birde bünye ile ila alakalı
2 Temmuz 2021
Handan14
(
53
puan)
yorumladı
Kaç saat sürüyo peki açılma ve kaç cm olunca doğuma alıyorlar canım gerçi kişiden kişiye değişir açılma süreside
2 Temmuz 2021
misafir
yorumladı
Açılma süresi değişiyor canım ama 9 10 cm olunca alıyorlar doğuma
Ama hareket çok önemli yürüyüş sguat yap bol bol
Ama inanki doğumda her şey kısmet ve bünye ile alakalı açılma sancı hepsi kişiden kişiye değişebiliyor
2 Temmuz 2021
Handan14
(
53
puan)
yorumladı
Canım bide benim çatı muayenemi falan hiç yapmadı uygunmu normal doğuma darmi nasil hiç bakmadı bakması gerekmiyormydu
2 Temmuz 2021
misafir
yorumladı
Daha erken canım çatı muayenesini 36 yada 37 den sonra yapiyorlar galiba normal doğum yapacak tüm hamileler yapılır ki ona göre hareket edilir
2 Temmuz 2021
Handan14
(
53
puan)
yorumladı
Anladım saol canım allahımın izniyle hepimiz sağ salim kucamiza alalım evlatlarımızı inşallah
2 Temmuz 2021
misafir
yorumladı
Amin inşallah canım
Allah ım kolay doğumlar nasip etsin
Sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah evladını canım
2 Temmuz 2021
Handan14
(
53
puan)
yorumladı
Amin inşallah canım sende evladını sağ salim sağlıklı bir şekilde kucana alırsın insllah allahım sanada kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili bir soru bulunamadı
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,544)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,836)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,398)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,858)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,677)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,776)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,580)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,209
soru
24,666,294
cevap
366,996
kullanıcı
...