Merhaba anneler ve anne adayları bugün doktora gittim doktor bebeğimin biraz kısa olduğunu söyledi nasıl nerden anlıyoruz resime bakabilirmisiz.. FL kısmında 6.02 yazıyo ama pek anlamadım. Yardımcı olurmusunuz..
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı