0 oy
1,203 göst.
1 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (959 puan) sordu
Iyi akşamlar bayanlar gecen ay klomen kullanmistim fakat hamilelik olmadığı için bu ay menopor diye 5gunluk igne ile femara verdi doktor gecen ay komen kullandigim da kendimi şişmiş gibi hissediyordum acaba bu ay igne ve femara da ayni hissi yapar mi yada bu ilaclar kilo mu aldiriyo kullanıpta tecrübesi olanlar varsa bilgi verir misiniz

2 Cevap

0 oy
1 Temmuz 2021 (3,168 puan) cevapladı
Evet maalesef kilo yapıyor banada çok kilo yapmisti
-Reklam-
0 oy
1 Temmuz 2021 (457 puan) cevapladı
Ben femara ve ovitrelle kullandım. Benim goguslerimde büyümeye sebep oldu sadece

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 374 göst.
0 oy
3 cevap 978 göst.
0 oy
2 cevap 841 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...