0 oy
318 göst.
1 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3,950 puan) sordu

image

kKızlar ayaklarımda şişme oldu çok kısa sürede üstelik korkmalıyım suda çok tüketiyorum aslında moralim baya bozuldu gebelik zehirlenmesi felan dgildir demi bu salı gittim bebekte sıkıntı yoktu suyu felanda iyiydi düşük sancım çıktı sadece açılmam yoktu çarşambaya da randevum var bilgisi olan var mı ?

Bu arada ayağımda kına var henüz gitmedi dikkatini çeken olur belki :)

Gebelik haftası 36+4

1 cevap

0 oy
1 Temmuz 2021 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Ayaktaki odem onemli bir sey değil asıl bacakta bir yerden bakıyorlar orada çökme olup kalırsa çukur şeklinde o tehlikeli 
1 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Çarşambaya randevum var inşallah bi sıkıntı yoktur
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Sanmiyorum sadece ayaginda odem gibi geldi
1 Temmuz 2021 (3,950 puan) yorumladı
Tamam çok teşekkür ederim
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Rica ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 272 göst.
5 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Selin oguz (18 puan) sordu
0 oy
4 cevap 545 göst.
0 oy
8 cevap 924 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sudenaz16. (7 puan) sordu
0 oy
3 cevap 479 göst.
13 Eylül 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Cerennurtt (101 puan) sordu

1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...