0 oy
216 göst.
1 Temmuz 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde misafir sordu
Kizlar merhaba. Internette bazı araştırmalarım sonucu biontech Aşısı sonrasında doktorlar en az 2 ay gebe kalmayı önermiyor. Biontech Aşısı olup hemen hamile kalan var mı aranızda? Herhangi bir sıkıntı oldu mu bebek için? 

2 Cevap

0 oy
1 Temmuz 2021 (1,314 puan) cevapladı
Aşı karsıtıym bn cnm. O yuzden bse dyemiycem
-Reklam-
0 oy
1 Temmuz 2021 (236 puan) cevapladı
Bende gebelik dusundugum  için qsi olmadim

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 623 göst.
21 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Botask (409 puan) sordu
0 oy
1 cevap 348 göst.
0 oy
1 cevap 395 göst.
0 oy
5 cevap 718 göst.

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...