0 oy
768 göst.
1 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Değişik bir sızlama tarzında mi desem o tarz birşey var böyle bir durum yasayan oldumu bugün tam 7

4 Cevap

0 oy
1 Temmuz 2021 (635 puan) cevapladı
Adet sancısı gibi oluyordu bende ben hamileliğimi bilmeden iki hafta önce bel kemiklerim kasıklarım agriodu adete gircem dedim her halde sonra test yaptım aniden çıktı senin gibi 7 haftalıktim normal git gide biraz daha ağrın olcak kasıklarda çok dikkat etmen gerek 
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Adet gibi değil bendeki garip birşey sızlama gibi böyle kelebek girdi içine gibi değişik birsey
-Reklam-
0 oy
1 Temmuz 2021 (555 puan) cevapladı

Gaz olabilir canım. Gaz oldumu karnının içinde sanki bebek hareket ediyormuş gibi oynamalar oluyo ve sancı yapıyor. Bende de çok olmuştu. Hamilelikte gaz çok oluyo aslında ama sancı çok yapıyodu bende. Hatta bebeğin eşi aşağıda felan sandık. Yürüyemiyordum bile sancıdan. Doktoru değiştirdik. Kan ilacı ve decavit kullanıyordum. Kesti onları o yapıyo dedi. Başka ilaç verdi. OMEGA 3 lü bi multivitamin verdi bide magnezyum. İki üç günde kesildi hemen . Gaz var hala çok var ama sancı yok. 

Birde tam adet tarihlerinde adet sancısı gibi sancılar oluyo. Oda olabilir. Sancının şekline bağlı. Geçmiş olsun.
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Geriliyo gibi böyle sancim yok sağol canım
0 oy
1 Temmuz 2021 (1,452 puan) cevapladı

yerleşme ağrıları , hormonlar değişiyor bu surec  herkeste farklı olabiliyor normal yani :)

0 oy
1 Temmuz 2021 (3,544 puan) cevapladı
Adet sancisi gibiyse ilk 3 ay oluyor canim normal ama farkli bir agri yada siddetliyse doktoruna danis
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
Yok degsiik böyle geriliyo gibi şiddetli değil
1 Temmuz 2021 (3,544 puan) yorumladı
Şiddetli degılse korkma canim ben doktoruma dedim ki hangi sancilari dikkate almaliyim endiselenmeliyim dedim oda merak etme o sanci seni buraya getirir dedi:D
1 Temmuz 2021 misafir yorumladı
6+3  du karından kese göründü 30 bin civarıydı beta da bebek görünmedi yeni oluşuyor dedi alltan baktı gördü ama kalp atışı duyamadı 10 gün sonra gel dedi korkuyorum duyamazsak diye hafif bir hareket gordum dedi
1 Temmuz 2021 (3,544 puan) yorumladı
Duyarsin canim allahin izniyle benimde betam cok yuksekti hatirlamiom ama  kalp atisinin duyulmasi lazim bebegin gozukmesi lazim dedi   alttan da bakti bebekde kalp atisida yoktu bi hafta  daha bekle   bos gebelik olabilir dedi  cok umutlanma dedi bi hafta sonra cok az kalp sesi duyduk cok sukur icini ferah tut duyarsin allahin izniyle canim

İlgili sorular


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...