0 oy
678 göst.
30 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (686 puan) sordu
Hanımlar bebeğimin sarılığı 9 du en son dr düştü dedi sonra simdi cildi falan da sari degjl ama hic uyanmak istemiyor arada emziriyorum gözünü doyduktan sonra da hiç açmıyor acaba doktor a gitmeli miyim 

3 Cevap

0 oy
30 Haziran 2021 (96 puan) cevapladı
Canim benim kızımda doğduğunda hiç satılık yoktu ama sürekli uyuyordu emerken de bazen açıyordu gözünü yeni doğan bebekler kendilerini hala anne karnında hissederlermis birde çok kundaklama hemşire bana çocuğu çok sarıp sarmalama çocuk hareket etsin tabiki uyur sürekli demişti 
-Reklam-
0 oy
30 Haziran 2021 (102 puan) cevapladı
Bnım yengem dogum yapmıştı cnm nısan ayında ve yegenım herzman uyuyordu doktora götürmüşlerdi ve kanında enfeksiyon olduğu ortaya cıktı 10gün küvezde kaldı ve cok şükür iyileşti Allah şifa versin inşallah senin bebenede doktora gitmelisin bence cnm bu tür şeyler ihmale gelmez inşallah enfeksiyon falan yoktur kanında enfeksiyon olunca uykuya neden oluyormuş 
0 oy
30 Haziran 2021 (1,123 puan) cevapladı
Canım meraba eğer emdiği zaman doymazsa bebgn kan şekeri düser ve uyanmaz sen sütünü sağ yinede süt ver şuan doymadan emmeyi birakio olabilir ayağını sık uyandır sürekli uyumasını bekleme 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 382 göst.
0 oy
18 cevap 1,119 göst.
9 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Nur4413 (87 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,077 göst.
0 oy
3 cevap 451 göst.
26 Nisan 2019 Doğum kategorisinde misafir sordu

1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...