0 oy
323 göst.
30 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (155 puan) sordu
15+6 haftalık hamileyim. Gebeliğim çok rahat geçiyor mide bulantısı yemekten tiksinme yok şükür. Ama bir yandan da endişe ediyorum aceba niye olmuyor bebeğe birşey mi oldu  bi sorun mu var diye. Sizce normal mi bu kadar rahat geçmesi benim gibi rahat hamilelik geçiren var mı ?
Gebelik haftası 15+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
30 Haziran 2021 (355 puan) cevapladı
İkinci trimester dönem gebelik içindeki en rahat dönemdir, gebelerin çoğu kendini daha enerjik hisseder ve önceki dönemdeki sorunlarının çoğu geçmiş olur. Bu yüzden sorun yok tadını çıkartın, göbüş büyüdükçe sorunlar yeniden baş göstermeye başlar :) 
30 Haziran 2021 (155 puan) yorumladı
En baştan beri çok rahatım çok şükür ilk gebelikte çok bulantı oluyormuş ama bende olmuyor şükür
30 Haziran 2021 (355 puan) yorumladı
Her hamilelik kendine özeldir, ilki benim de aman aman kötü değildi ama bunda ölüyorum sanmıştım :D bence sevinin
30 Haziran 2021 (1 puan) yorumladı
Benim de ilk gebeliğim ve çok zor geçiyor
-Reklam-
0 oy
30 Haziran 2021 (955 puan) cevapladı
2ci hamileliğim o kadar güzel geçti ki şuan 3.hamileligim ve çok kötü geçiyor
0 oy
30 Haziran 2021 (41 puan) cevapladı
Ay maşallah diyin herkesin farklı geçiyor elbette ama ben öldüm resmen gün sayıyorum doğum için günlerdir uyuyamiyorum çok kotuyum 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 557 göst.
0 oy
1 cevap 204 göst.
0 oy
2 cevap 231 göst.
24 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kasim (48 puan) sordu
0 oy
1 cevap 264 göst.

1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...