0 oy
190 göst.
30 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
Merhaba kızlar, 36+1 günlük hamileyim doktorum bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi, Nst de düzensiz sancım çıktı sorum şu ki bebeğimin çok aşağıda olması doğumumun erken olacağınımı belirler
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 540 göst.
0 oy
8 cevap 899 göst.
0 oy
3 cevap 627 göst.
9 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Sln_lzgn (34 puan) sordu
0 oy
3 cevap 487 göst.
9 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Sln_lzgn (34 puan) sordu

1,512,683 soru

24,672,253 cevap

367,325 kullanıcı

...