0 oy
330 göst.
30 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
39+1 olduk hiç sancım yok. Doğum için Bi belirttim yok. Normal doğum istiyorum. İlk gebeliğim.. Bu sancılar Bi anda mı ortaya çıkmaya başlar. Hem korkuyor um neyle karşılaş cam bilmiyorum. Hemde çok istiyorum. Hergün bebeğim doğacak mı diye bekliyorum. 
Gebelik haftası 39+1

1 cevap

0 oy
30 Haziran 2021 (3,977 puan) cevapladı
Değişiyor bir anda da olur yavaş yavasta
30 Haziran 2021 (114 puan) yorumladı
Suni verecekler pazartesiye olmazsa çok korkuyorum ya
30 Haziran 2021 (3,977 puan) yorumladı
Korkma inşallah hayırlısıyla doğar
30 Haziran 2021 (3,977 puan) yorumladı
Belki hatayı yanlış hesapiyorsunuzdur
30 Haziran 2021 (114 puan) yorumladı
Yok son adet gününe göre ve zaten doktor da bakıyor sürekli
30 Haziran 2021 (3,977 puan) yorumladı
Anladim İnşallah hayırlısıla kucağına alırsın bebeğini
-Reklam-

1,512,768 soru

24,673,465 cevap

367,408 kullanıcı

...