0 oy
333 göst.
29 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (35 puan) sordu
29 haftalik hamileyim iliskiden sonra karnim cok fena kasiliyor bebek asagida gibi hissediyorum kasildikca kasiklarimda sanci oluusuyor rahmim agiryo belimede vruyo biraz sanci... kan bisye gelmeden sanci llurmu? Bu arda 2. Gebeligim catim dar oldugu icin sezeryan pldum yani boyle gidip gelen kasilmalarla sancilar dogum sancisi olabilirmi.yoksa normal kasilmami ya:( oglumda sancim.gelmedi oyzuden bilmiyorum

1 cevap

0 oy
29 Haziran 2021 (715 puan) cevapladı
Bebek top gibi oluyor mu? Karnın yamulup taş gibi sertleşiyor mu? 

Sancı olması için illa kan olması gerekmiyor canım. Özellikle ilişkiden sonra dikkat etmelisin. Doktoruna durumu anlar gerekirse ara verin. 
29 Haziran 2021 (35 puan) yorumladı
Evet canm top gibi oluyor suan dk tuttum snai 1 dk bir top gibi oluyp sanci onla beraber geliyp sonda duzeliyo bide bebgim assagida tutunmus doktor zaten cok sik olmasin dedi bayadr olmuyprdu bugun sabah namazindan sonra iliski.pldu 2 saattir bpyle oluyp gecmek bilmedi.. tas gibi boyle toplaniyo bi tarafa
29 Haziran 2021 (715 puan) yorumladı
Acile git istersen kuzum ya çok geçmiş olsun.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 677 göst.
0 oy
6 cevap 767 göst.
0 oy
2 cevap 230 göst.
0 oy
3 cevap 596 göst.

1,512,301 soru

24,667,429 cevap

367,065 kullanıcı

...