0 oy
131 göst.
28 Haziran 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (91 puan) sordu

Kızlar 37+2 haftalığım dün kontrole gittim dr um acılman var mı Bi alttan muayene edeyim dedi sonra baya bastırdı falan rahim ağzında yumurta büyüklüğünde kist var hiç bu kadar büyüğüne rastlamadım dedi bebeğin çıkışına engel olur normal doğum da patlatıp alırız dedi bu durumu yasayan var mı çok stres oldum :(

Gebelik haftası 37+2

1 cevap

0 oy
28 Haziran 2021 (91 puan) cevapladı

Kızlar Bi bakın hele:'(

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 151 göst.
0 oy
0 cevap 68 göst.
29 Aralık 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sedagazi (1 puan) sordu
0 oy
1 cevap 199 göst.
26 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elvan30 (42 puan) sordu

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...