0 oy
396 göst.
28 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (330 puan) sordu
Şu an hastanedeyim hepimize cok teşekkür ederim. Progestan, iğne ve serum verdiler şu an çok ıyiyiz ikimizde sabaha sıkıntı olmazsa taburcu oluyoruz. Allah hepinizden razı olsun.

2 Cevap

0 oy
28 Haziran 2021 (6,107 puan) cevapladı
Gözün aydın canım Allah'ım sağ salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin
28 Haziran 2021 (330 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun canım
-Reklam-
0 oy
28 Haziran 2021 (375 puan) cevapladı
Geçmiş olsun.

Insallah çok. Daha iyi okursunuz.. 
28 Haziran 2021 (330 puan) yorumladı
Inşallah canım teşekkür ederiz

İlgili sorular

+1 oy
12 cevap 1,449 göst.
20 Aralık 2024 Doğum kategorisinde Seri. (235 puan) sordu
0 oy
14 cevap 918 göst.
18 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Patipatya (786 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,711 göst.
28 Mart 2022 Doğum kategorisinde Ayse3419 (46 puan) sordu

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...