İlk kızımda bende gec ogrenmıstm sımdı ise 14+4de 2. Kızım olacağını ogrendık esım hep en bastan kız olacak dıodu ıcıne dogmus
1,512,168 soru
24,665,829 cevap
366,971 kullanıcı