İlk kızımda bende gec ogrenmıstm sımdı ise 14+4de 2. Kızım olacağını ogrendık esım hep en bastan kız olacak dıodu ıcıne dogmus
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı