0 oy
235 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Kızlar doğum iznine ne zaman çıkılıyor 32.hafta yazıyorda 32hafta dolduğu zaman mi yoksa 32+1 ,2,3 vs.olmasimi gerekiyor lütfen aydinlatirsaniz çok sevinirim.
Gebelik haftası 30

1 cevap

0 oy
27 Haziran 2021 (3 puan) cevapladı
32 oldun mu git fark etmiyor ama sen 32 olur olmaz git al ben öyle yaptım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 162 göst.
0 oy
0 cevap 168 göst.
30 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zelis_melek (90 puan) sordu

1,512,662 soru

24,672,035 cevap

367,306 kullanıcı

...