0 oy
156 göst.
27 Haziran 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (233 puan) sordu

Hanımlar merhaba

2 evladım var çok şükür, ikisinde de sütüm yok denecek kadar azdı neredeyse hiç emmediler maalesef.. süt olsun çoğalsın diye birsuru şey yedim içtim denedim ama faydası olmadı.. bünye ile alakalı mı yoksa yanlış bişey mi yaptım bilemedim? 3.ye hamileyim ve bu sefer en azından 6 ay emmesini istiyorum ALLAHİN izniyle, bünye ile alakalı değil ise sütümün olması için hangi ayda ne yapmam lazım? Nezaman süt üretmeye başlıyor bir anne adayı acaba? Yardımcı olursanız sevinirim..

Gebelik haftası 7+3
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 372 göst.
27 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Miine (127 puan) sordu
0 oy
1 cevap 227 göst.
0 oy
4 cevap 280 göst.
0 oy
3 cevap 290 göst.

1,512,386 soru

24,668,475 cevap

367,127 kullanıcı

...