0 oy
390 göst.
26 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,013 puan) sordu
12 haftalık hamileyim ve aşı olmak istiyorum çok araştırdım bu konuyu ve yaptırmaya karar verdim yaptıran var mı  
Gebelik haftası 12

1 cevap

0 oy
26 Haziran 2021 (355 puan) cevapladı
Pazartesi yaptıracağım ben, yaptırmamış olursanız yazarım yine yan etkisi oldu mu diye :) 
26 Haziran 2021 (2,013 puan) yorumladı
Evet bende pazartesi oluyorm nasipse :) saat kaçta bnm 10
26 Haziran 2021 (355 puan) yorumladı
Benim ki de 13 ama sağlık ocağında kaçta vururlar hiç bilmiyorum, altı kişi olmasını bekliyorlarmış :)
26 Haziran 2021 (2,013 puan) yorumladı
Aynen bakalım hayirlisi bizim için
-Reklam-

1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...