0 oy
239 göst.
26 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (168 puan) sordu
Merhabalar. Dünden beri iştahım hiç yok hiçbir şey yiyemiyorum. O kadar halsizim ki kolumu bile kaldıramıyorum  . Sebebi ne olabilir acaba. 
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
27 Haziran 2021 (503 puan) cevapladı
Çok farklı nedenleri olabilir ama korkma gebelik ayı ilerledikçe insan agirlaşıp halsizlesiyor havalarda çok sıcak bundan olabilir birde vitaminlerin düşmüş olabilir.sen kendimi zorla ve yemeye çalış bu durum devam ederse doktorunla görüş canım.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 253 göst.
0 oy
3 cevap 275 göst.
8 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Bilgesn (22 puan) sordu
0 oy
2 cevap 224 göst.
18 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mrvklc21 (349 puan) sordu
0 oy
1 cevap 230 göst.
17 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 34Fermel02 (160 puan) sordu

1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...