İlk aylarda zaten alım biraz şans oluyor, genelde malum yemek yiyemediğimiz için ben de 6 kilo vermiştim, hala çoğunu alamadım, doktorum hiç hoş yaklaşmıyor bu duruma
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı