0 oy
174 göst.
26 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (323 puan) sordu
Selam kizlar 13+1 olanlar durumunuz nasıl bebeğinizi hissediyormusunuz? Ben bebeğim iyi mi acaba diye düşünüyorum.Karniniz çıkmaya başladım?:) Simdiden teşekkürler
Gebelik haftası 13+1

1 cevap

0 oy
26 Haziran 2021 (188 puan) cevapladı
Benim 15+2 hala karnım yok kendiminiyi hissediyorum hamile gbi hissetmiyorum:)))
26 Haziran 2021 (323 puan) yorumladı
Bende öyleyim hiç hissetmiyorum hamile olduğumu:) cinsiyet öğrendinizmi peki
26 Haziran 2021 (188 puan) yorumladı
12 haftalikken özeldeki doktor %90 kız dedi 15 Ken devlete gittim tahlil için o da kısa benziyor dedi 16. Hafta kesinleşir herhalde
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,371 soru

24,668,291 cevap

367,118 kullanıcı

...