0 oy
156 göst.
25 Haziran 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (123 puan) sordu
5 defa düşük yaptım.  Sonra tüp bebek yoluyla bir kızım oldu . Şuan supriz bir şekilde 6hafta 6 günlük hamileyim.  Ara sıra kaşık ağrılarım oluyor sizde de oluyor muydu ? 

Benim düşüklerimde şiddetli ağrı ile kanama ile giderdim doktora ama şuan böyle adet sancısı gibi kanamam da yok çok şükür. 
Gebelik haftası 6+6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
25 Haziran 2021 (669 puan) cevapladı
Yerleşme sancısı olabilir cnm ☺️
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,689 soru

24,672,334 cevap

367,332 kullanıcı

...