0 oy
249 göst.
23 Haziran 2021 Doğum kategorisinde (5 puan) sordu
Düşük tehlikesinden dolayı 4 ay boyunca her gün 600 mg Progestan içtim ve bunun normal doğuma engel olabileceğini duydum. Böyle Progestan içip de yine de normal doğurabilen var mı acaba? 
Gebelik haftası 15
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 603 göst.
23 Haziran 2021 Doğum kategorisinde Ayseaysea (5 puan) sordu
0 oy
6 cevap 750 göst.
0 oy
3 cevap 719 göst.
0 oy
5 cevap 692 göst.
23 Haziran 2019 Doğum kategorisinde AyslYns (325 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,311 cevap

367,168 kullanıcı

...