Ya aşıyı hamilelere sağlık ocağı yapıyor mu bilgisi olan var mı? Ben de yaptırmak istiyorum ama sağlık ocağı, kadın doğumdan belge istiyor diyorlar
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı