0 oy
175 göst.
23 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (305 puan) sordu
Ayaklarım tabanlarım çok ağrıyor çoğu zaman geriliyor ayaklarım şişiyor özellikle sağ ayağım ayak ağrısına ne iyi gelir 
Gebelik haftası 32

1 cevap

0 oy
23 Haziran 2021 (126 puan) cevapladı
Ayak ağrısi bu dönemde normal sayılıyor bol bol dinlenebilirsin ve ayaklarına biri masaj yapabilir iyi gelen her hangi gibi birşey yok 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 143 göst.
5 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kastamonuluyuz37 (164 puan) sordu
0 oy
3 cevap 277 göst.
0 oy
7 cevap 767 göst.
9 Mayıs 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde 12E12_f. (18 puan) sordu

1,512,644 soru

24,671,713 cevap

367,291 kullanıcı

...