0 oy
202 göst.
23 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (27 puan) sordu
37+5 oldum cumartesi doğumum var yarın da son tahlil ve gerekli evraklar hazırlanıcak ama dün geceden beri midem ekşiyor yediğimi çıkartıyorum ve sabaha kadar tuvalet bekledim aşırı ishalim ne yapmam gerekli çok kötü hissediyorum
Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
23 Haziran 2021 (251 puan) cevapladı
doğum anında benimde olmuştu doğumdan sonra geçti canm bilmiyorum ki bisi yapmak gerekirmi bağırsakların temizleniyor doğum anında yapanlar oluyormus ben ishal sayesinde yapmamıştım  bisey yemiyosn haliyle çıkacak bisi de kalmamıştı:) sen acile bi git istersen doğumdan önce halsiz düşme 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
31 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bahar Kardelen hira (64 puan) sordu
0 oy
4 cevap 360 göst.
9 Aralık 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Poyraz sumeyra (118 puan) sordu
0 oy
4 cevap 637 göst.
10 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Beyza5 (5,876 puan) sordu

1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...