0 oy
280 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (21 puan) sordu
7.haftalık hamileyim ve yaklaşık 2 haftadır karın ağrısı ve gaz şikayetim var ilaç almama rağmen bu durum devam ediyor bu sorunu yaşayan ve Bi çözümü olan yazabilir mi? 
Gebelik haftası 7.

2 Cevap

0 oy
22 Haziran 2021 (264 puan) cevapladı
Bende de oluyor genellikle ilaçlarda fqyda etmiyor gece yemek yeme  yatarken bol su 8c hareket 3t karpuz ye kefir ic  gece üstünü iyi ört sıcak tut gaza baya iyi geliyor ben de kabizlik da oldu sonradan doktor ilac verdi o baya rahatlattı duphalac diye
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 (231 puan) cevapladı
Selam canm cok geçmiş olsun bende dört gün önce öyleydim bir hafta öldüm resmen ne yata bildim ne otura bildim karnımda geçmeyen bi sancı vardı iki kere acile gittim serum yedim en sonunda idrar tahlili yapıldı enfeksiyon cıktı tek dozluk toz içtim gece o beni rahatlattı sana tavsiyem hiç cekme o ağrıyı geçmyo git bi idrar testi yaptır şimdiden cok geçmiş olsun allaha emanet olun 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 448 göst.
0 oy
10 cevap 398 göst.
14 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde tuba41 (23 puan) sordu
0 oy
3 cevap 382 göst.
0 oy
1 cevap 293 göst.

1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...