0 oy
631 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (144 puan) sordu
Merhaba kızlar hafta ilerledikçe malum korku oluyo ilk gebelik Bi de. Sorum şu normal doğumda en zor kısım ne açılma aşaması mı ıkınma mı yoksa dikişler mi 

4 Cevap

+2 oy
22 Haziran 2021 (1,267 puan) cevapladı

Hiçbiri :)rabbim kolaylığını veriyor kötü düsünmeyin rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 

22 Haziran 2021 (144 puan) yorumladı
İnşallah canım sağol
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 (1,040 puan) cevapladı
Bnim icn en zor ksım suni sncı olmstu insallah bunda zmanında ve kndi sncmla olur
22 Haziran 2021 (144 puan) yorumladı
İnşallah canım sağol
0 oy
22 Haziran 2021 (194 puan) cevapladı
Açılma en zor kısmı ıkınma ve doğum yarım saat bile sürmüyo dikisleride hissetmiyosun bile uyusturuyolar sonrasindada 1 hafta falan az bi ağrısı oluyo dikişlerin otururken
22 Haziran 2021 (144 puan) yorumladı
Hımm anladım sağol canım
0 oy
22 Haziran 2021 (1,353 puan) cevapladı
Ikınma aşaması bence ben kendi sancımla doğurdum
22 Haziran 2021 (144 puan) yorumladı
Sağol canım

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,016 göst.
16 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde Milaa21 (353 puan) sordu
0 oy
2 cevap 211 göst.
7 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Naz0618 (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 180 göst.

1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...