0 oy
453 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (28 puan) sordu
Kızlar bn patates kızartmasını cok seviyorum bu ara biraz düsük riskimde var yesem zararlı olurmu 7 haftalik olcaz nasipse ama kızartma tarzi zararli diolarya siz yiyomusunuz

 

4 Cevap

+1 oy
22 Haziran 2021 (6,204 puan) cevapladı
Canınız çektiği için yiyin ama sık tüketmeniz size kilo yapar. Bebeği besleyen bir şey değil kızartma.
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 (181 puan) cevapladı
Kilo acısından zararlı bebeğe bir faydası olmadığı için fazla kilo alımına karşı önerilmiyor ben en başından beri yiyorum ara ara da olsa 
0 oy
22 Haziran 2021 (2,559 puan) cevapladı
Yiyorum haftada 1 bazen 2 sadece kilo aldırır bacım hem daha haftan çok küçük kilo problemın yoksa sorun olmaz ben 21 haftalıgım basından beri yiyorum çokta severim 
0 oy
22 Haziran 2021 (348 puan) cevapladı
Ben yedim valla hala daha da yiyorum. İlk 16 hafta annenin depolarında besleniyormuş bebek o yüzden şuan yediğin pek önemli değil... 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 256 göst.
0 oy
2 cevap 479 göst.
3 Temmuz 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Sevgiiiiiii (1,641 puan) sordu
0 oy
0 cevap 134 göst.

1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...