0 oy
234 göst.
22 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (110 puan) sordu
Enfeksiyon için fitil kullanmam gerekiyor ama korkum var ilk defa kullanıcam acıtıyor mu merak ediyorum  
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
22 Haziran 2021 (437 puan) cevapladı
Hyr kuzum ne acisi hissetmyrsn bile
-Reklam-
0 oy
22 Haziran 2021 (2,167 puan) cevapladı
Eger ki enfdksiyonunuz var ise kullanmalisiniz bolbol su için ki tam temizlensin sık kilot degisimi yapin altınızı ıslak hiç bırakmayın gunluk pet gibi seyler kullanmayin . Ben hamileligimin basindan beri progestron fitil kullanıyorum hiç canim acimiyor kuzum senin de acimaz merak etme . Enfrksiyon icin benim arkadasim kullanmisti fitil biraz kuruymus sanırım ozel bolgeni islatip cok kurulamayip o sekil at canin hic yanmaz birde tirnagin uzun ise onu kes csnim tirnak ta onemli bir faktör 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 831 göst.
0 oy
2 cevap 153 göst.
0 oy
2 cevap 169 göst.
0 oy
1 cevap 330 göst.

1,512,462 soru

24,669,466 cevap

367,173 kullanıcı

...