Kizlar 38+3 dogum yaptim 2400 gr dogdu bebegim sezaryanla oldu. Dikis yerimde fazlasiyla yanma var yurumekte zorlaniyorum bana dua edin nolur ve tavsiyeniz varsa yazın uygulamaya calisirim((
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı