0 oy
318 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (177 puan) sordu
10 haftalik hamileyim. Nefes alirken zorlaniyorum siskinlik yasiyorum yediklerimi hazmedemiyorum.surekli yatiyorum normal midir 
Gebelik haftası 10

4 Cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (430 puan) cevapladı
Hazımsızlık için yürüyüş iyi gelir aslında. Benimde yediğim taş gibi mideme çöker az az yiyebilirsin soda içebilirsin yemeklerden sonra 15 - 20 dk yürülüş 
21 Haziran 2021 (177 puan) yorumladı
Yuruyus yapamiyorum migdem cok agriyor surekli yatiyorum. Doktora gidip migde ilaci yazdirmak istiyorum
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2021 (188 puan) cevapladı

Nefes darlığı bunalma hamileliğin ileri seviyelerinde daha çok artıyor:(

0 oy
21 Haziran 2021 (359 puan) cevapladı
Sen birde bizi düşün 35+3 birde bunlara kaburga ağrısı ekleniyor gece uyuyamama doymama oturamama kalkamama  Alah sabır versin hazımsızlık için en iyisi kahvaltılık mısır gevrekleri birebir yulaf falan hem bağırsakları çalıştırıyor hem faydalı bebegede
0 oy
21 Haziran 2021 (293 puan) cevapladı
O dediklerinin hepsini yaşıyorum canım ama 37.haftadayım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 306 göst.
0 oy
1 cevap 227 göst.
0 oy
5 cevap 263 göst.
4 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebruemir (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 187 göst.

1,512,325 soru

24,667,806 cevap

367,084 kullanıcı

...