0 oy
320 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (84 puan) sordu
Kızlar mrb ben progestran kullanıyorum fitil olarak gündüzleri alttan koyuyordum ama 20 dakika yatıyordum sonra geriye çıkıyor bu 20 dakika yeterlimi sizce 
Gebelik haftası 8

3 Cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (253 puan) cevapladı
Yeterli oluyo cnm zaten o cıkıyo  evet bende kullandım ordan biliyorum ama ben gunduź ağızdan alıyodum  gece iki tane vajinal yoldan alıyordum ve uyuyordum gece lavaboya gidince geri geldiğini görüyordum dokdora sordum normal demisdi   
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2021 (355 puan) cevapladı
Yeterli  oluyor.
0 oy
21 Haziran 2021 (93 puan) cevapladı
20 dk yetmez ben en az 1.5 2 saat yatıyorum yoksa öylece geri akiyor

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 268 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Deniz29 (84 puan) sordu
0 oy
6 cevap 455 göst.
0 oy
8 cevap 475 göst.
0 oy
5 cevap 822 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...