0 oy
213 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (310 puan) sordu
Merhaba 10+2 hamileyim başım inanılmaz ağrıyor. Sekerim de var ama seker den oluyordur dedim sekerim cok iyi gidiyor Allaha şükür neden böyle oluyor. Çatlayacak sanki başım. 
Gebelik haftası 10+2

1 cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (2,559 puan) cevapladı
Normal bacım hormonlardan ve kan basıncından oluyor benimde tutuyor bazen kulagıma tıkaç takıp karanlık biryerde yatıyorum iyi geliyor
21 Haziran 2021 (310 puan) yorumladı
Evet benimde öyle başım sanki bedenimi yönetmiyor gibi öyle bir ağrıyor ki. Morelimi düşürüyor resmen :((
21 Haziran 2021 (2,559 puan) yorumladı
Artık sabredeceğiz benim az uyuyunca, sacım ıslak kalırsa yada açsam daha çok ağrıyor hakkımızda hayırlısı napalım :))
-Reklam-

1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...