0 oy
255 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (15 puan) sordu
Merhaba sevgili hamilşler benim böbreğimde şişme varmış bebekten dolayı gebelikhaftsdi 28 bulurum yaşayan var mı acaba ??
Gebelik haftası 28
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (130 puan) cevapladı
Ablam yaşamıştı ikinci çocuğunda ama baya zorlu bir dönemdi bebekte inat gibi gidip böbreğin üzerine oturuyordu hep :) doktor diğer tarafına uzanmasını söylüyordu ablama ama neyse ki ikiside iyi bir şekilde bitti hamileliği, düzeldi ablamın böbreği de sonra zaten
21 Haziran 2021 (15 puan) yorumladı
Bende hep soluma yatiyorum ama benim bebekte inat sanirim hep sağ tarafımda inşallah bizde sağ salim atlatırız bu süreci bebeğimle
21 Haziran 2021 (130 puan) yorumladı
Umarım sorunsuz atlatırsınız, zaten muhtemelen doğumdan sonra sizinki de geçer:)
21 Haziran 2021 (15 puan) yorumladı
Amin inşallah Allah razı olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 308 göst.
0 oy
4 cevap 852 göst.
0 oy
5 cevap 487 göst.
0 oy
2 cevap 215 göst.

1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...