Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
Ankara sehir hastanesi telefon izni
0
oy
225
göst.
21 Haziran 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
MehmetBarlasinAnnesi
(
160
puan)
sordu
Kızlar bi kaç kez sordum ama kimse birsey söylemedi segir hastanesinde telefon kullanmak yasakmış sanirim çalışanlar alıp esimize teslim ediyorlarmış bu doğru mu bilen varsa rica ederim yardimci olsun
Gebelik haftası
31+4
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
0
oy
21 Haziran 2021
Birprensesbekliyor
(
3,950
puan)
cevapladı
Bende duymuştum aynısını ama doğruluk payını bende bilmyorm
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
21 Haziran 2021
Ayse 06
(
560
puan)
cevapladı
Canım ben orada 20 haftalık bebeğimi erken doğurdum telefonum her esyam hep yanımdaydı zaten doğum yaptığım yerde özel bı odaydi banyom TV buzdolabı vs her şey vardı çantamı telefonum hep yanımdaydı ama benimki erken doğum olduğu için farklı mıdır bilmiyorum çünkü ben zaten hastanede perinatolojide yatıyordum
21 Haziran 2021
MehmetBarlasinAnnesi
(
160
puan)
yorumladı
Cok erken olmuş geçmiş olsun canım peki şuan durumunuz nasıl
21 Haziran 2021
Ayse 06
(
560
puan)
yorumladı
Çok teşekkür ediyorum şuan çok şükür tekrar hamileyim inşallah bebislerimizi sağlıkla kucağına alalım
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
21 Haziran 2021
Smnrbllgmss
(
1,233
puan)
cevapladı
6.6.21 de kuzenim doğurdu sanci odasinda beklerken bile esine mesaj atiyodu sadece dogururken yazamamis :)
Refakarcide annesi kaldi yanindaydi hep
21 Haziran 2021
MehmetBarlasinAnnesi
(
160
puan)
yorumladı
Ay çok iyi o zaman ocak ayında doğum yapan bi arkadaşım vardı o söyledi telefonumu aldılar eşime teslim ettiler Doğumdan sonra eşim getirdi eşimde yarım saat kalabildi yanımda diye de ondan dolayı biraz endiseliydim öyle birsey varsa bile artık yok demek ki şükür teşekkür ederim canım:)
21 Haziran 2021
Smnrbllgmss
(
1,233
puan)
yorumladı
Rica ederim canim.tek refakatci oldugu icin baba cok fazla cikamiyor ama refakatci ksrt degisikligi ile girebiliyor yukardaki asagi asagidaki yukari ;)
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
5
cevap
623
göst.
Ankara şehir Hastanesi'nde telefon yasak mi doğumdan once
9 Ocak 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Asya.ayca
(
307
puan)
sordu
0
oy
3
cevap
638
göst.
Şehir hastanesi telefon yanımızda durabilir mi
17 Mayıs 2021
Doğum
kategorisinde
Zeyzey.1
(
5
puan)
sordu
0
oy
0
cevap
103
göst.
Telefon Radyasyonu Bebeklere Zarar Verebilir Mi? Annelere Önemli Bilgiler!
31 Temmuz 2025
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Asy.1
(
73
puan)
sordu
gebelik-bebek
0
oy
13
cevap
754
göst.
Çocuğunuzun Telefon İsteğiyle Baş Etmenin Yolları Neler? Hamilelik Döneminde Zorluklar Yaşanıyor mu?
22 Şubat 2025
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Fyzzz
(
71
puan)
sordu
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,544)
Hamilelik Dönemi Genel
(445,840)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,398)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,860)
Hamilelikte Beslenme
(7,819)
Hamilelikte Güzellik
(2,677)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,776)
Hamilelik Alışveriş
(10,860)
Hamile Kalamama
(16,580)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,230
soru
24,666,621
cevap
367,022
kullanıcı
...