0 oy
225 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (160 puan) sordu
Kızlar bi kaç kez sordum ama kimse birsey söylemedi segir hastanesinde telefon kullanmak yasakmış sanirim çalışanlar alıp esimize teslim ediyorlarmış bu doğru mu bilen varsa rica ederim yardimci olsun 
Gebelik haftası 31+4

3 Cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (3,950 puan) cevapladı
Bende duymuştum aynısını ama doğruluk payını bende bilmyorm
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2021 (560 puan) cevapladı
Canım ben orada 20 haftalık bebeğimi erken doğurdum telefonum her esyam hep yanımdaydı zaten doğum yaptığım yerde özel bı odaydi banyom TV buzdolabı vs her şey vardı çantamı telefonum hep yanımdaydı ama benimki erken doğum olduğu için farklı mıdır bilmiyorum çünkü ben zaten hastanede perinatolojide yatıyordum 
21 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Cok erken olmuş geçmiş olsun canım peki şuan durumunuz nasıl
21 Haziran 2021 (560 puan) yorumladı
Çok teşekkür ediyorum şuan çok şükür tekrar hamileyim inşallah bebislerimizi sağlıkla kucağına alalım
0 oy
21 Haziran 2021 (1,233 puan) cevapladı
6.6.21 de kuzenim doğurdu sanci odasinda beklerken bile esine mesaj atiyodu sadece dogururken yazamamis :) 

Refakarcide annesi kaldi yanindaydi hep
21 Haziran 2021 (160 puan) yorumladı
Ay çok iyi o zaman ocak ayında doğum yapan bi arkadaşım vardı o söyledi telefonumu aldılar eşime teslim ettiler Doğumdan sonra eşim getirdi eşimde yarım saat kalabildi yanımda diye de ondan dolayı biraz endiseliydim öyle birsey varsa bile artık yok demek ki şükür teşekkür ederim canım:)
21 Haziran 2021 (1,233 puan) yorumladı
Rica ederim canim.tek refakatci oldugu icin baba cok fazla cikamiyor ama refakatci ksrt degisikligi ile girebiliyor yukardaki asagi asagidaki yukari ;)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 623 göst.
0 oy
3 cevap 638 göst.
17 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Zeyzey.1 (5 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...