0 oy
423 göst.
21 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (685 puan) sordu
Iliski yaşayamaz olduk agri oluyor normal dogum da yapamam gibi hissediyorum kizlar boyle olan var mi hamilelik oncesi muayene olmustum kanamisti doktor hassas demişti 

2 Cevap

0 oy
21 Haziran 2021 (1,291 puan) cevapladı
Bence canim o mantar kaynakli olabilir.Mesela bende mantar oldugu icin iliskiden sogudum cunku tek hissettigim acı yanma.Bide akintina dikkat et kesik kesik bi akinti olmali.
-Reklam-
0 oy
21 Haziran 2021 (173 puan) cevapladı
Kaç haftaliksiniz siz. Hamileyken isteksiz olduğumuz için sivimiz gelmediği için yanma olması normal bence. Bizde de öyle oluyor 28 haftaligim ben

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 328 göst.
0 oy
6 cevap 784 göst.
21 Mart 2019 Doğum kategorisinde rhm (1,129 puan) sordu
0 oy
2 cevap 345 göst.
0 oy
4 cevap 509 göst.
18 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esranonim (58 puan) sordu

1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...