0 oy
650 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu
Mrb hanımlar İskenderun devlet Hastanesi'nde beğendiniz hangi kadın doğum uzmanına gidiyorsunuz 
Gebelik haftası 29+0

2 Cevap

0 oy
20 Haziran 2021 (20 puan) cevapladı
Ben daha önce kırıkhan da bulunan Macit emirleroğlu na gidiyordum 2.çocuğumda şuan İskenderun devlette gitmek isterseniz tavsiye ederim 
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2021 (66 puan) cevapladı
Devlet değil de palmiye de Ertan bey var.cok iyi bir doktor.ben Cook memnundum
21 Haziran 2021 (17 puan) yorumladı
Ben şehir dışındayım bir saaten fazla uzaklık tayım bana Süleyman aslan beyi tavsiye ettiler gebelik takibimi yapıyor çok memnunum 36+2hamileyim

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 464 göst.
0 oy
4 cevap 262 göst.
7 Ekim 2023 Doğum kategorisinde Zuu (4 puan) sordu
0 oy
1 cevap 164 göst.
0 oy
2 cevap 226 göst.
23 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde Berat ve annesi (3 puan) sordu

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...