0 oy
200 göst.
20 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
13+3deyiz erken biliyorum ama bugün göbeğime değer gibi hissettim çok duygulandım. Değişik bir histi bebek olabilir mi ki? 

1 cevap

0 oy
20 Haziran 2021 (242 puan) cevapladı
Olabilir zayıfsanız hareketini daha iyi hissedebilirsiniz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 776 göst.
0 oy
1 cevap 310 göst.
0 oy
1 cevap 249 göst.

1,512,472 soru

24,669,544 cevap

367,183 kullanıcı

...